Vývoj

1999

Otvorenie prvého Coffeeshopu Schärf vo Viedni je pre obchodnú skupinu Schärf rozhodujúcim momentom. Skorým vstupom na trh si musela mladá dcérska spoločnosť najskôr vytvoriť silné základy. Avšak perfektne premyslený koncept dopomohol spoločnosti Coffeeshop Company hneď od začiatku k veľkému úspechu. Otvorenie ďalších Coffeeshopov Schärf vo Viedni a následne aj v celom Rakúsku prišlo po týchto úspechoch oveľa rýchlejšie.

2000

Coffeeshop Company získava americkú lodnú linku "Carnival Cruise Line" za partnera pre spoluprácu. Od tohto momentu je možné na ich lodiach nájsť jedinečné Coffeeshop Company Corners. Spoločnosť Coffeeshop Company tak vyváža do sveta moderný, trendový charakter svojho konceptu a perfektnú kávu.

2001

Coffeeshop Company sa stáva samostatnou spoločnosťou v obchodnej skupine Schärf. Rozbieha sa prvý mobilný Coffeeshop zameraný na realizáciu podujatí. Prví franchisisti uzavierajú zmluvy so spoločnosťou Coffeeshop Company.

2002

Celkový počet prevádzok Coffeeshop Company stúpol v Nemecku a v Rakúsku na 6 obchodov. Expanzia však pokračuje rýchlym tempom. Spúšťa sa druhý mobilný Coffeeshop a skupina Schärf prevádzkuje Coffeesshop-Corner už na 11 výletných lodiach.

2003

Rozmach už nie je možné zastaviť: v Rakúsku ako aj v Nemecku pribúda ďalších 17 nových obchodov Coffeeshop Company. Ako dôkaz jedinečnosti a mládežnícky-moderného konceptu Coffeeshop Company oceňuje časopis „Der Konsument" spoločnosť Coffeeshop Company ako víťaza v teste všetkých do súťaže zapojených prevádzkovateľov Coffeeshopov.

2004

Prvý krát sa v Coffeeshopoch Schärf objavuje "Lounge-Koncept" s obsluhou a ihneď sa teší veľkej obľúbenosti u klientov ako aj u podnikateľov. Razantný rozvoj nezastavuje a pokračuje otvorením ďalších nových obchodov Coffeeshop Company. Spoločnosť Coffeeshop Company opäť rozpoznala znamenia doby. Expanzia je od roku 2004 cielene smerovaná na nové členské štáty Európskej únie ako aj na arabský trh. Bol to krok, ktorý je možné vnímať nie len ako obrovský vývojový skok pre spoločnosť, ale aj ako podporu európskej integrácie. Obrovské príležitosti v nových členských krajinách sú ihneď odhalené.

2005

Celá obchodná skupina Schärf prudko poskočila. Čisto-nová centrála spoločnosti Schärf World - The Art of Coffee otvára svoje brány. S ňou vzniká moderné, interaktívne a mládežnícke reprezentačné centrum a nový „Think-Tank" spoločnosti. Doplnkom korunovácie je fakt, že spoločenstvo Coffeeshop Company sa rozrastá na 84 obchodov.

2006

Uzatvára sa dohoda "Master-Kontrakt": tá garantuje spoločnosti Coffeeshop Company otvorenie ďalších 150 obchodov počas nasledujúcich desiatich rokov. Otvárajú sa prvé obchody v Istanbule. Celosvetovo je to už vyše 100 obchodných miest predovšetkým v Rakúsku, Nemecku, Poľsku, na Slovensku, v Českej republike a v Maďarsku.

2007

Popri novom Lifestyle-produkte - káve sa v Coffeeshop Company ponúka už aj domáci čajový koncept s názvom „Art for Tea". Stáva sa enormným obohatením pre mládežnícky horlivú Coffeeshop Company. Art for Tea okúzľuje extravagantným spojením umenia a prírodných ingrediencií. Perfektná chuť je zaručená.

2008

Coffeeshop Company sa rozrástla na cca 180 obchodov v 14 krajinách - a to v Rakúsku, Nemecku, Turecku, na Slovensku, v Poľsku, Českej republike a v Rusku. Kto si myslí, že už nadišiel čas konca rozvoja, ten sa mýli. Rozširovanie tejto spoločnosti s mládežníckym duchom naďalej pokračuje...

Copyright © 2014 Coffeeshop Company